Βαθιά στα δάση της Βραζιλίας, ο τραγουδιστής της ροκ Lenny Kravitz μετατρέπει μια παλιά φυτεία καφέ σε καλλιτεχνική Εδέμ!
Ο Lenny Kravitz ως βραβευμένος με Grammy μουσικός – και ως σχεδιαστής – έχει δημιουργήσει ένα εξαιρετικά ιδιόμορφο όραμα που συνδυάζει διαφορετικά είδη, περιόδους, στυλ και επιρροές. Ο 54χρονος rocker παραμένει μια από τις πιο ενδιαφέρουσες προσωπικότητες στον πλανήτη, συνεχώς αυξάνοντας τις προσδοκίες και σφυρηλατώντας νέες διαδρομές καλλιτεχνικής έκφρασης.
Το 2003 δημιούργησε ένα studio design, με μοντέρνα ευαισθησία και έμφαση στους εσωτερικούς χώρους και τη βιομηχανική σχεδίαση, μεταφέροντας πάντα μια ψυχική κομψότητα μέσα από μια φυσική, χαλαρή αίσθηση στυλ. Στα 16 χρόνια από την ίδρυση του Kravitz Design, έχει δημιουργήσει δημόσιους χώρους και σουίτες για ξενοδοχεία στο Μαϊάμι, το Λας Βέγκας και το Τορόντο και ανέπτυξε προϊόντα που κυμαίνονται από έπιπλα και υλικά για πόρτες έως ταπετσαρίες και κεραμικά πλακίδια. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα προσωπικά του έργα ήταν η ανακαίνιση μιας φυτείας καφέ της Βραζιλίας του 18ου αιώνα έξω από το Ρίο ντε Τζανέιρο.
Το Βραζιλιάνο ειδύλλιο του Kravitz ξεκίνησε πριν από μια δεκαετία, ενώ ήταν σε περιοδεία. «Ενώ ταξίδευα σε όλη τη χώρα, γοητευόμουν όλο και περισσότερο με τους ανθρώπους, τον πολιτισμό, τη μουσική και τη γη. Υπάρχει κάτι απίστευτα δυνατό και μαγευτικό για αυτό το μέρος », θυμάται. Στο τέλος της περιοδείας του, λιγότερο από 24 ώρες πριν ο ίδιος και το συγκρότημά του αναχωρήσουν για το Μαϊάμι, ο Kravitz έλαβε ένα τηλεφώνημα από έναν φίλο, που τον καλούσε να δει ένα ακίνητο στην ύπαιθρο. «Όλοι ήταν έτοιμοι να πάνε σπίτι τους, αλλά κάτι μου είπε,«ακούγεται ως ωραία περιπέτεια ». Έτσι φτάσαμε εκεί τη νύχτα και το επόμενο πρωί ξύπνησα στο πιο καταπράσινο, μαγευτικό τοπίο που μπορείτε να φανταστείτε. Βρισκόμασταν σε μια κοιλάδα, περιτριγυρισμένη από βουνά, με καταρράκτες, αγελάδες, άλογα, μαϊμούδες, οπωροφόρα δέντρα και ατελείωτες φυτείες “, συνεχίζει.
Και κάπως έτσι η σύντομη εκδρομή στην Εδέμ ξεκίνησε τη δική της ζωή. Μια μέρα μετατράπηκε σε εβδομάδα, μετά μια εβδομάδα σε μήνα. «Κατέληξα να μείνω για έξι μήνες. Ήταν εξαιρετικό. Σα να είχα φύγει από την προηγούμενη ζωή μου, έμαθα να ιππεύω άλογα από τους καουμπόηδες, έμαθα για τη γεωργία και επανασυνδέθηκα με τη φύση », λέει. «Ποτέ δεν ένιωσα πιο ήρεμος, γαλήνιος και πιο κοντά στον Θεό. Ήταν μια μαγική στιγμή. Και κάπου εκεί σκέφτηκα… τελείωσα με τη φασαρία. Θα γίνω αγρότης. ”
Η πραγματικότητα όμως, έχει έναν τρόπο εισβολής στα όνειρα, και ο Kravitz επέστρεψε τελικά στη ζωή του περιοδεύοντας και κάνοντας μουσική. Αλλά η Βραζιλία ήταν ακόμα στο αίμα του και δύο χρόνια αργότερα άκουσε για άλλη μια φορά τις σειρήνες να τον καλούν. Αυτή τη φορά, αγόρασε την έκταση περίπου 1.000 στρεμμάτων που τον είχε γοητεύσει τόσο απόλυτα, αποφασισμένος να διατηρήσει τις λειτουργίες του αγροκτήματος, δημιουργώντας ένα προσωπικό καταφύγιο για την οικογένεια, τους φίλους και τους συνεργάτες του, όπου η τέχνη και η φύση θα μπορούσαν να συνυπάρχουν σε τέλεια αρμονία.
Η τεράστια ιδιοκτησία περιλαμβάνει ένα πραγματικό χωριό αγροτικών αποικιών πορτογαλικού στιλ του 19ου αιώνα και κτίρια, μερικά από τα οποία ο Kravitz τα μετέτρεψε σε καταλύματα, γυμναστήριο, πισίνα και στούντιο ηχογραφήσεων. Ξεκίνησε τις προσπάθειες ανακαίνισής του απλώς τονίζοντας διακριτικά τις υπάρχουσες κατασκευές. Οι εσωτερικοί χώροι ήταν αποικιακού ύφους παλιού σχολείου που τους διακόσμησε με ταπετσαρίες και πολλά έπιπλα από βαρύ ξύλο.
Τα έπιπλα ήταν από Βραζιλιάνους σχεδιαστές, όπως Obscura Niemeyer, Sergio Rodrigues και Jorge Zalszupin, και μαζί με κλασικά βραζιλιάνικα πλακάκια και άλλα τοπικά άνθη, αποτίουν φόρο τιμής στον περιοχή. Στο χαρακτηριστικό πλούσιο στιλ, ο Kravitz πρόσθεσε μια σειρά επίπλων του μεσαίωνα, συμπεριλαμβανομένων κομματιών από τους Warren Platner και Eero Saarinen, μαζί με προσαρμοσμένα κομμάτια από την ομώνυμη σχεδιαστική εταιρεία του και λαμπερές πινελιές, όπως vintage ταπετσαρίες Paco Rabanne και ένα καθαρό ακρυλικό πιάνο Kawai.
via www.architecturaldigest.com