Μ’ ένα εντυπωσιακό Launch Event έκανε το ντεμπούτο της στην Eλληνική αγορά η ultra-premium τεκίλα Cincoro.
Η Αθήνα υποδέχθηκε με ένα λαμπερό party τη Cincoro Tequila, το βραβευμένο ultra-premium brand που δημιουργήθηκε το 2016 από πέντε θρύλους του NBA: τον Michael Jordan, τη Jeanie Buss των Los Angeles Lakers, τον Wes Edens των Milwaukee Bucks, τον Wyc Grousbeck των Boston Celtics και την Emilia Fazzalari στον ιδιαίτερα προσεγμένο, private χώρο, του εμβληματικού εστιατορίου Kiku, στο Κολωνάκι.
Σε ένα περιβάλλον απόλυτης κομψότητας και πολυτέλειας, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη μοναδική ταυτότητα της Cincoro, της τεκίλα που έχει ήδη κερδίσει περισσότερα από 29 βραβεία σε διεθνείς διαγωνισμούς, καθιερώνοντας ένα νέο πρότυπο αριστείας στον χώρο των premium spirits.
Με θέμα το Black Tie Elegance, στην εκδήλωση έδωσαν το “παρών” προσωπικότητες από τον καλλιτεχνικό και επιχειρηματικό κόσμο. Ο προσεκτικά διακοσμημένος πρώτος όροφος του Kiku, με τις υπέροχες λεπτομέρειες που διαθέτει, ήταν ιδανικό σκηνικό για μια τόσο ιδιαίτερη και μοναδική βραδιά όπως αυτή της επίσημης πρώτης εμφάνισης της Cincoro στην ελληνική αγορά.
Η εμπειρία της Cincoro Tequila
Από την εμβληματική Blanco με τις καθαρές και δροσερές νότες, μέχρι την πλούσια Reposado, τη σύνθετη και ώριμη Añejo και τη σπάνια Extra Añejo, οι παρευρισκόμενοι γεύτηκαν την πλήρη γκάμα της Cincoro τόσο σε signarure cocktails όσο και στο πλαίσιο μιας Private κάθετης γευσιγνωσίας.
Το μοναδικό γευστικό της προφίλ αποτελεί αποτέλεσμα της προσεκτικής επιλογής 100% Blue Weber Agave, που καλλιεργείται τόσο στα Highlands όσο και στα Lowlands του Jalisco, στο Μεξικό. Μετά τη χειρωνακτική συγκομιδή, η τεκίλα παράγεται σε μικρές παρτίδες και παλαιώνεται σε βαρέλια Tennessee whiskey, χαρίζοντάς της μια απαλή υφή, πλούσια γεύση και μακρά επίγευση, που την καθιστά ιδανική τόσο για να την απολαύσει κανείς σκέτη, όσο και για κοκτέιλ.
Μια μάρκα με θρυλική ιστορία.
Η Cincoro δημιουργήθηκε το 2016 από τους πέντε θρύλους του NBA. Ενωμένοι από το κοινό τους πάθος για την τεκίλα, αφιέρωσαν τρία χρόνια στην ανάπτυξη και τελειοποίηση της Cincoro, δοκιμάζοντας περισσότερες από 1.000 διαφορετικές τεκίλες για να καταλήξουν στο βραβευμένο προφίλ που ξεχωρίζει σήμερα.
Η πολυτελής φιάλη της, με τις πέντε γωνίες της, συμβολίζει την πεντάδα των ιδρυτών, ενώ το όνομα της μάρκας προκύπτει από το “Cinco” (πέντε) και “Oro” (χρυσό) εκφράζοντας την αποστολή τους να δημιουργήσουν το χρυσό πρότυπο στην τεκίλα.
Με την υποστήριξη της Β.Σ. Καρούλιας, κορυφαίας εταιρείας διανομής ultra-premium spirits στην Ελλάδα, η Cincoro αναμένεται να αποτελέσει μια από τις κορυφαίες επιλογές στην premium αγορά της χώρας.