Μια καμπάνια εμπνευσμένη από το ελεύθερο πνεύμα της Frida Kahlo.
Ένας «τόπος ψυχής» είναι το Μεξικό σύμφωνα με τη Maria Grazia Chiuri, όπως ήταν για πολλούς βασικούς σουρεαλιστές, από τη Leonora Carrington μέχρι την Tina Modotti. Εμπνευσμένες από αυτή την θαυμάσια εφευρετικότητα, οι σιλουέτες της νέας καμπάνιας του οίκου Dior, αποκαλύπτονται μέσα από λήψεις μαγνητικών στιγμών που σχεδίασε και απαθανάτισε η φωτογράφος Brigitte Niedermair.
Υφαίνοντας ένα συναρπαστικό νήμα της Αριάδνης, η εμβληματική φιγούρα της Frida Kahlo, η τόλμη και το ελεύθερο πνεύμα της – που εξυμνούν στην καρδιά αυτής της συλλογής – διαπερνούν ολόκληρη την καμπάνια. Η ανεξαρτησία της, η πίστη της στην ακλόνητη δύναμη της τέχνης και της ζωής, λάμπουν μέσα από τις αποφασιστικές πόζες και τα βλέμματα των μοντέλων. Με την αλληλεπίδραση των καθρεφτών, την υπέρβαση της δυαδικότητας και της συμμετρίας, αυτές οι εικόνες ενσωματώνουν τη συλλογική δύναμη, την ανθεκτικότητα και την υπερηφάνεια των Μεξικανών γυναικών και καλλιτεχνών.
Στη σύγκλιση της αγνότητας και της πολυπλοκότητας, σε ένα ονειρικό σκηνικό που παραπέμπει ποιητικά σε αυτόν τον υπέροχο, ανεξάντλητο πολιτισμό, τα βλέμματα αντικατοπτρίζουν τον ένθερμο διάλογο μεταξύ της αριστείας των ατελιέ του Οίκου και του πλούτου του savoir-faire σε αυτή τη χώρα που αγαπά ο Monsieur Dior. Οι πλήρεις φούστες ξεδιπλώνονται σε στεφάνια και φοριούνται με huipils ή αρχιτεκτονικά σακάκια διακοσμημένα με εκλεπτυσμένο guipure, που δημιουργούνται από κοινού με Μεξικανούς τεχνίτες. Ένα αφιέρωμα στη φύση και τη βοτανική, όπου στα ακαταμάχητα μοτίβα υπερέχουν κυρίως λουλούδια σε αποχρώσεις του κόκκινου, του πορτοκαλί και του πράσινου.
Ένα συναρπαστικό ταξίδι που σκιαγραφεί μια ανεξάρτητη πλουραλιστική θηλυκότητα, πάνω απ’ όλα εφευρετική, όπου η αυτοεπιβεβαίωση και η συλλογική ενέργεια ενώνουν τις δυνάμεις τους.