More Trends More Trends
  • FASHION
    • COLLECTIONS
    • TRENDS
    • SHOPPING
    • FASHION NEWS
    • STREET STYLE
  • BEAUTY
    • SKINCARE
    • MAKE UP
    • HAIR
    • NAILS
    • PERFUMES
    • WELLNESS
  • LIVING
    • TASTE
    • INTERIOR
    • ART & CULTURE
  • LIFESTYLE
    • EVENTS
    • FACES
    • LIFE
    • NEWS
  • TRAVEL
    • HOTELS & VILLAS
    • DESTINATIONS
  • ATHENS RIVIERA

Newsletter

More Trends More Trends
More Trends More Trends More Trends More Trends
  • FASHION
    • COLLECTIONS
    • TRENDS
    • SHOPPING
    • FASHION NEWS
    • STREET STYLE
  • BEAUTY
    • SKINCARE
    • MAKE UP
    • HAIR
    • NAILS
    • PERFUMES
    • WELLNESS
  • LIVING
    • TASTE
    • INTERIOR
    • ART & CULTURE
  • LIFESTYLE
    • EVENTS
    • FACES
    • LIFE
    • NEWS
  • TRAVEL
    • HOTELS & VILLAS
    • DESTINATIONS
  • ATHENS RIVIERA
Newsletter

attica christmas cards
  • FASHION NEWS

Οι fashion Χριστουγεννιάτικες κάρτες των πολυκαταστημάτων attica

  • 04.12.2022
  • Μαρία Τσουκαλά
Total
0
Shares
0
0
0

 Τα πολυκαταστήματα attica συνεργάζονται με τον διεθνώς αναγνωρισμένο Έλληνα illustrator, Σπύρο Χάλαρη, ο οποίος δημιούργησε τις χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες που θα συνοδεύουν τις εορταστικές σας αγορές.

 

Τα πολυκαταστήματα attica, υιοθετώντας και αγκαλιάζοντας το holiday concept «Share unique moments», ανέθεσαν στον ταλαντούχο Έλληνα illustrator Σπύρο Χάλαρη να δημιουργήσει τέσσερις χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες, μέρος της χριστουγεννιάτικης συσκευασίας, οι οποίες θα συνοδεύουν τα δώρα για τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

Πρόκειται για κομψές κάρτες με την τεχνική της χρυσοτυπίας, οι οποίες είναι διαθέσιμες στα festive χρώματα της εποχής: μπλε σκούρο, βαθύ κόκκινο, απαλό γκρι και λευκό ιβουάρ. Aναγνωρίζοντας στον πολύχρωμο και φαντασιακό κόσμο του καλλιτέχνη μια βαθιά συγγένεια με το brand, το holiday project του attica ξεχωρίζει με τα σκίτσα και τις εικονογραφήσεις του Σπύρου Χάλαρη, όλα αποκλειστικά σχεδιασμένα στο χέρι. «Είμαστε περήφανοι που μέσα από αυτή την exclusive συνεργασία στηρίζουμε και προβάλουμε έναν Έλληνα που διαπρέπει στο εξωτερικό. Στα illustrations του Σπύρου Χάλαρη μάς κέρδισε από την πρώτη στιγμή η φαντασία των σχεδίων του που δένει άρτια με τη μαγεία των Χριστουγέννων που θέλουμε να βιώνει κάθε επισκέπτης στα πολυκαταστήματα attica. Φέτος, το holiday concept μας “Share unique moments” αντανακλάται μέσα από τον φανταστικό κόσμο του καλλιτέχνη και τις ευχές των καρτών που δημιούργησε για εμάς», δήλωσε η Φοίβη Παναγιωτοπούλου, Marketing & E-commerce Director των πολυκαταστημάτων attica.

 

EMPORIO ARMANI BY SPIROS HALARIS 2021

 

Από την πλευρά του, ο Σπύρος Χάλαρης δηλώνει: «Ήταν μια υπέροχη εμπειρία για μένα να δημιουργήσω αυτή τη σειρά καρτών για την εορταστική καμπάνια των attica. Είμαι ενθουσιασμένος που σχεδίασα τις κάρτες που μεταφέρουν διαφορετικές, όμορφες και ζεστές ευχές για κάθε έναν από τους attica shoppers!». Η έμπνευση για τις κάρτες προήλθε από μερικά από τα αγαπημένα του μοτίβα που εξάπτουν τη φαντασία και το μυστικισμό, όπως είναι οι ανατρεπτικές ηλιακές εκρήξεις από την Art Deco, τα ουράνια υβριδικά στολίδια και ένα αρχιτεκτονικό παιχνίδι μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος. Όλα αυτά συνδέονται μαζί στην κάθε κάρτα μέσα από σύντομες βινιέτες με συναισθηματικά quotes. «Για αυτή τη σειρά καρτών, το concept αφορούσε λαμπερά, φωτεινά στοιχεία: γούρια και πετράδια, εκρήξεις αστεριών, ηλιαχτίδες και πράγματα που αστράφτουν στο σκοτάδι και στο φως. Ήθελα να αναδημιουργήσω την ατμόσφαιρα των γιορτών, με όσο το δυνατόν περισσότερη λεπτομέρεια και λάμψη, στη μορφή μίας ευχετήριας κάρτας. Η κάθε κάρτα έχει το δικό της ξεχωριστό σύμβολο, απεικονίζοντας ένα σύμπλεγμα αστεριών και φεγγαριών», παραδέχεται.

 

ARCHITECTURAL DIGEST COVER

Γεννημένος στην Ελλάδα, ο Σπύρος Χάλαρης ακολούθησε σπουδές στο University of the Arts του Λονδίνου με ειδίκευση στο fashion illustration. Σήμερα επαγγελματικά η βάση του είναι η Νέα Υόρκη, όπου έχει εγκατασταθεί τα τελευταία χρόνια, ενώ διατηρεί στούντιο και στο Λονδίνο. Πέρα από το ταλέντο του που είναι αδιαμφισβήτητο, πιστός σύμμαχος στη λαμπρή πορεία του υπήρξαν η τύχη, η εργατικότητα και η πίστη στο όνειρο, όπως συνηθίζει να λέει.

 

WALLPAPER_ILLUSTRATION_SPIROSHALARIS

 

Η χαρακτηριστική του αισθητική, που διακρίνεται για τα εντυπωσιακά χρώματα, την κομψότητα και το παιχνιδιάρικο ύφος, έχει την ικανότητα να αιχμαλωτίζει το πνεύμα κάθε θέματος και να του δίνει μια καινούργια, εκθαμβωτική μορφή. Το motto του για τη δουλειά του είναι ότι δημιουργεί «εικόνες που λένε ιστορίες, με εξυπνάδα και κομψότητα που διαπερνά, απεικονίζοντας για εμάς έναν κόσμο ονειρικής ομορφιάς». Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι ο Σπύρος Χάλαρης έχει δημιουργήσει εικονογραφήσεις για ένα διεθνές και ποικίλο πελατολόγιο που περιλαμβάνει από μεγάλα έντυπα, εταιρείες και brands μέχρι high-end πολυκαταστήματα –Diptyque, Walt Disney, The New York Times, The New Yorker, Harrods, Bergdorf Goodman, Printemps Haussmann, Vogue, Elle, Vanity Fair, Architectural Digest, The Telegraph, Sunday Times– ενώ έχει δημιουργήσει καμπάνιες για πολυτελείς οίκους, όπως Prada, Bvlgari, Dior, Tom Ford, Salvatore Ferragamo, Dolce & Gabbana, Emporio Armani και Boghossian.

 

Οι χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες που δημιουργήσε ο Σπύρος Χάλαρης διατίθενται σε όλα τα πολυκαταστήματα attica.

Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0
Tags
  • attica

You May Also Like

Το νέο κατάστημα Aesthet στο Golden Hall φέρνει την ελληνική μόδα στο προσκήνιο
View Post
  • FASHION NEWS

Το νέο κατάστημα Aesthet στο Golden Hall φέρνει την ελληνική μόδα στο προσκήνιο

  • Μαρία Τσουκαλά
  • 01.12.2025
Το fashion show του Maison Zoulias SS26, με αέρινα παστέλ, έντονα florals και διαχρονικά polka dots σε ένα καλοκαιρινό σκηνικό γεμάτο φως και κομψότητα. Υπάρχουν fashion shows που δεν εξυπηρετούν απλώς την παρουσίαση μιας συλλογής αλλά δημιουργούν μια εμπειρία που σε μεταφέρει αλλού. Το runway του Βασίλη Ζούλια στο Glyfada Golf Club ήταν μια από αυτές τις στιγμές. Μια εικόνα που έμοιαζε να ξετυλίγεται αβίαστα μέσα στο φως και τη φύση, με τα μοντέλα να κινούνται πάνω στο καταπράσινο τοπίο σαν φιγούρες από μια καλοκαιρινή ταινία που δεν θέλεις να τελειώσει. Η συλλογή “Beautiful” για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2026 τιμά τον ρομαντισμό, όχι ως προβλέψιμη αναφορά στο παρελθόν, αλλά ως σύγχρονη ανάγκη για απόδραση από την ένταση της καθημερινότητας. Ο Βασίλης Ζούλιας αφηγείται με συνέπεια τις πιο εκλεπτυσμένες εκδοχές της θηλυκότητας και αυτή τη φορά το κάνει με μια αίσθηση ανάλαφρης ελευθερίας που διαπερνά κάθε look. Το show ξεκίνησε με παστέλ μοτίβα και αέρινες σιλουέτες που αιωρούνταν σχεδόν μαγικά πάνω στο γρασίδι. Το ροζ πουά φόρεμα σε διάφανη, chiffon υφή απέκτησε αμέσως τη θέση ενός από τα πιο χαρακτηριστικά κομμάτια. Το κίτρινο κυριάρχησε σε όλες του τις αποχρώσεις αποτυπώνοντας με απόλυτη ακρίβεια την ενέργεια του καλοκαιρινού ήλιου. Οργαντίνες, σατέν και διάφανα πέπλα δημιουργούσαν ένα παιχνίδι με το φως και έδιναν στη συλλογή μια αίσθηση αβίαςτης κίνησης. Στην ενότητα των florals ο Ζούλιας παρουσίασε μια σύγχρονη εκδοχή του garden glamour. Μεγάλα τριαντάφυλλα σε cream φόντο, δυνατά φούξια και φρέσκιες lime πινελιές δημιούργησαν μια παλέτα γεμάτη ενέργεια. Τα midi φορέματα αγκάλιαζαν το σώμα με τη χαρακτηριστική ραπτική του οίκου, ενώ τα συνδυαστικά σύνολα σε φόρμες εμπνευσμένες από τα sixties επανέφεραν το κλασικό DNA του Maison Zoulias με εξαιρετικά μοντέρνα ματιά. Το swimwear παρέμεινε πιστό στη ρετρό κομψότητα που αγαπά ο σχεδιαστής. Τα polka dots σε λευκό και μαύρο θύμισαν το ανεπιτήδευτο στυλ μιας κοσμοπολίτικης ευρωπαϊκής ριβιέρας. Το bikini με το έντονο πουά περπάτησε με την αυτοπεποίθηση ενός look που ήδη διεκδικεί τον τίτλο του πιο iconic της σεζόν. Το δυνατότερο στοιχείο της συλλογής ήταν ο διάλογος της μόδας με το τοπίο. Η κυκλική πασαρέλα μέσα στο γκαζόν έδινε την αίσθηση μιας στιγμής καλοκαιρινής ανεμελιάς. Τα μοντέλα περπατούσαν με σανδάλια δημιουργώντας μια αίσθηση καλοκαιρινού afternoon escape. Τα statement earrings σε υπερμεγέθη λουλούδια του Περικλή Κονδυλάτου και tassels σε ζωηρές αποχρώσεις πρόσθεσαν στο styling μια παιχνιδιάρικη και σύγχρονη διάθεση. Το final walk ήταν ίσως η πιο ποιητική στιγμή. Μια πολύχρωμη ανθισμένη παρέλαση που κινήθηκε απαλά κάτω από το φως δημιουργώντας την εντύπωση ότι η συλλογή δεν παρουσιάστηκε απλώς αλλά γεννήθηκε εκείνη τη στιγμή μέσα στη φύση. Ο Βασίλης Ζούλιας δεν πρότεινε απλώς μια Pret a Porter συλλογή. Πρόσφερε μια εμπειρία που υπενθύμισε ότι η ομορφιά παραμένει πάντα επίκαιρη και ότι όταν η μόδα ενώνεται με τη σωστή ατμόσφαιρα μπορεί να γίνει μια αφήγηση που σε αγγίζει βαθιά. Η “Beautiful” είναι ένας ύμνος στο καλοκαίρι στο φως και στην αβίαστη κομψότητα που χαρακτηρίζει το Maison Zoulias.
View Post
  • FASHION NEWS

Maison Zoulias SS26 |  Όταν η μόδα γίνεται ένα καλοκαιρινό όνειρο

  • Μαρία Τσουκαλά
  • 20.11.2025
Η Ιoanna Kourbela έγραψε το δικό της fashion-forward letter στη φετινή Athens Fashion Week
View Post
  • FASHION NEWS

Η Ιoanna Kourbela έγραψε το δικό της fashion-forward letter στη φετινή Athens Fashion Week

  • Μαρία Τσουκαλά
  • 19.11.2025
Η Philosophy γιορτάζει την αθόρυβη αυτοπεποίθηση με τη νέα της καμπάνια AW25
View Post
  • FASHION NEWS

Η Philosophy γιορτάζει την αθόρυβη αυτοπεποίθηση με τη νέα της καμπάνια AW25

  • Μαρία Τσουκαλά
  • 12.11.2025
Party Christmas Vibes στα πολυκαταστήματα notos
View Post
  • FASHION NEWS

Party Christmas Vibes στα πολυκαταστήματα notos

  • Μαρία Τσουκαλά
  • 05.11.2025
Ο Οίκος Jimmy Choo φέρνει τη λάμψη του Λονδίνου στο κέντρο της Αθήνας
View Post
  • FASHION NEWS

Ο Οίκος Jimmy Choo φέρνει τη λάμψη του Λονδίνου στο κέντρο της Αθήνας

  • Μαρία Τσουκαλά
  • 25.10.2025
Η Chloé φέρνει την παριζιάνικη κομψότητα στην Αθήνα με την πρώτη της μπουτίκ
View Post
  • FASHION NEWS

Η Chloé φέρνει την παριζιάνικη κομψότητα στην Αθήνα με την πρώτη της μπουτίκ

  • Μαρία Τσουκαλά
  • 07.10.2025
H BOSS παρουσίασε στο Μιλάνο τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026
View Post
  • FASHION NEWS

H BOSS παρουσίασε στο Μιλάνο τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026

  • Μαρία Τσουκαλά
  • 30.09.2025

Sign Up for Our Newsletters

Join The “More Trends” Lifestyle World

More Trends
  • ABOUT
  • Terms of use
  • Contact
Your Premium Lifestyle Magazine

Input your search keywords and press Enter.

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok