Κάτω από τον ήλιο της ανοιχτής θάλασσας, η νέα καμπάνια Louis Vuitton αναδεικνύει μοναδικές παραλλαγές των εμβληματικών τσαντών του οίκου.
Η καμπάνια για τις τσάντες του οίκου Louis Vuitton άνοιξη-καλοκαίρι 2024 γιορτάζει την κλασική πολυτέλεια και τη ναυτική γοητεία. Με φόντο το γαλήνιο σκηνικό της ανοιχτής θάλασσας, τα μοντέλα Ida Heiner, Sacha Quenby και Chu Wong, παρουσιάζουν την νέα συλλογή με αέρινη διάθεση.
Κάθε μοντέλο επιδεικνύει τη χαρακτηριστική κομψότητα του δημοφιλούς luxury brand, συμπεριλαμβανομένων των κωδικών GO-14, Capucines και Side Trunk. Φωτογραφημένη από τον Ethan Green James, η καμπάνια συνδυάζει άψογα τη γοητεία της περιπέτειας στην ανοιχτή θάλασσα με την κομψότητα της πολυτελούς μόδας.
Όλες οι τσάντες, όπως τα κομψά Capucines και το καπιτονέ δέρμα του GO-14, συνδυάζονται με ρούχα που διαθέτουν ναυτικές ρίγες, αέρινες φούστες και καλοκαιρινά τοπ.
Η σειρά ακολουθεί τη συλλογή ρούχων της LV, που κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος. Όσον αφορά την αισθητική, η καμπάνια εστιάζει σε μια καθαρή χρωματική παλέτα λευκού, ναυτικού μπλε και μαύρου. Αυτή η επιλογή συμπληρώνει το θαλάσσιο θέμα, απηχώντας τις αποχρώσεις του ωκεανού και του ουρανού.
Ολοκληρώνοντας την αφήγηση της κίνησης και της εξερεύνησης, τα αξεσουάρ και τα ρούχα έχουν επιλεχθεί προσεκτικά ώστε να αντικατοπτρίζουν την ουσία του πολυτελούς ταξιδιού, ακολουθώντας την πρόσφατη συλλογή Flight Mode της LV.
Photo Courtesy: Louis Vuitton / Ethan James Green