Η καμπάνια της Louis Vuitton μας ταξιδεύει στην Belle Époque
Η Louis Vuitton πριν μερικές μέρες αποκάλυψε την νέα καμπάνια για την άνοιξη – καλοκαίρι 2020. Εμπνευσμένη από την εποχή του Belle Époque, η καμπάνια επικεντρώνεται στις τελευταίες δημιουργίες τσαντών του brand, συμπεριλαμβανόμενης της νέας Vanity in Monogram, καθώς και των τελευταίων παραλλαγών για τη Dauphine, η οποία είναι διαθέσιμη πια σε δέρμα Epi και σουέτ.
Ενδυματολογικά η στυλίστρια Marie-Amélie Sauvé δίνει έμφαση στα σχέδια της νέας σεζόν του Nicolas Ghesquière, όπως γιλέκα από πούλιες, φορέματα και μπλούζες με φουσκωτά μανίκια, ενώ τονίζεται και η εκρού μονοχρωμία αρκετών κομματιών της συλλογής.
.
.
Το concept της καμπάνιας ρομαντικό, τολμηρό και οπτικά ισχυρό, μας ταξιδεύει σε άλλες εποχές μέσα από τη ματιά του φωτογράφου Collier Schorr στο θρυλικό Park Lane Hotel του Λονδίνου. Κάθε εικόνα είναι σα να αιχμαλωτίζει την στιγμή, δίνοντας μια συγκλονιστική αίσθηση προσδοκίας.
Στην φωτογράφιση παίρνουν μέρος η ambassador της Louis Vuitton Emma Stone, η ηθοποιός από την Κίνα Zhong Chuxi, και όμορφα μοντέλα, όπου με background την μοναδική Art Deco αρχιτεκτονική του ξενοδοχείου, συνθέτουν το τέλειο σκηνικό για τη συλλογή.
Η καμπάνια θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της παγκοσμίως στα περιοδικά από τον Φεβρουάριο. Μια σειρά από ταινιάκια μικρού μήκους, θα συνοδεύσει επίσης την online κυκλοφορία στις πλατφόρμες Louis Vuitton, αντικατοπτρίζοντας την ίδια ενθουσιώδη ενέργεια στο κομμάτι της τραγουδίστριας Sophie, που είχε εμφανιστεί στο κλείσιμο του show.
.